it-web.logo_transparent

Informatikai rendszerüzemeltetés

Magánvállalkozó vagyok és rendszergazdai feladatokat vállalok, kis és középvállalkozásoknak, magánszemélyeknek, helyszíni és távoli hozzáféréssel.
Rendszergazda jelentése:
Katt ide
Mit csinál a rendszergazda?:
Katt ide

Hálózat

Az évek alatt kitapasztalt hálózati eszközökkel és beállításokkal hatékonyan össze tudok rakni egy biztonságos és gyors hálózatot, amely összeköti az eszközeit. Ezeket távoli hozzáféréssel is tudom kezelni, ami felgyorsítja a hiba elhárítását.

Informatikai hálózat

Vezetékes és vezeték nélküli hálózatok megtervezése és kiépítése, üzemeltetése.

Optimalizálás, átalakítás, bővítés

A meglévő informatikai hálózatok felülvizsgálata, átalakítása és fejlesztése. Hálózat fenntartása és rendszerüzemeltetés. Távoli telephelyek összekapcsolása.

Biztonság

Megfelelően alkalmazott biztonsági beállításokkal megőrizhetjük adataink védelmét és megkímélhetjük magunkat egy esetleges fájlrendszer összeomlása miatti bosszúságtól.

Speciális tűzfal kiépítése:

  • Külső támadások elleni hatékony védelem
  • Internetes behatolások elleni védelem
  • URL és tartalomszűrés
  • Portkezelés, portszűrés

Spamszűrés

  • Spamlista figyelése
  • Globális tiltólistán lévő feladóktól érkező levelek blokkolása
  • Kéretlen levelek szűrése

Vírusírtás

  • Számítógépes kártevők felkutatása
  • Vírusmentesítés
  • Rendszerhelyreállítás
  • Vírusvédelem

Rendszergazdai teendők

Nálam nincs lehetetlen. A jól megtervezett informatikai struktúrának köszönhetően a munkavállaló gördülékenyen dolgozhat a munkaállomásán.

Legyen szó akár néhány felhasználós rendszerről, vagy akár bonyolultabb strukturált hálózatról. Szerverek és kliensgépek rendszergazdai felügyelete mellett, komplex irodai megoldásainkban vállalom irodatechnikai eszközök, megoldások  üzemeltetését, így probléma esetén egymásra mutogatás helyett ügyfeleink gyors megoldást kapnak. Segítünk a hálózatot megtervezni, megépíteni, üzemeltetni.

Rendszergazda szolgáltatásunk mellé folyamatos támogatást nyújtok.
Kérdéseit felteheti, telefonon, e-mailben vagy akár honlapunkon keresztül. Saját hibakezelő rendszer van, ami 0-24-ben aktív it-web support. Minden esetben távsegítséggel is dolgozunk, így már a bejelentés pillanatában el tudjuk kezdeni a probléma elhárítását. Számítógépes rendszerét folyamatosan monitorozzuk, így a meghibásodások száma nagyban lecsökken és a hibák jórészt elkerülhetőek.

  • Vállalkozásra és egyénre szabott rendszergazdai szolgáltatás
  • Automatizált folyamatok beépítése
  • Biztonsági mentések és gyors helyreállítás
  • Rendszerfelügyelet
  • Telefonos, e-mail-es, chat-es távoli segítségnyújtás
  • A hibaelhárítást szinte azonnal elkezdjük
  • Szoftvertanácsadás

Kompetenciák

Szerver rendszerek:

  • Cent OS Linux
  • Ubuntu Linux
  • Windows server

Virtualizálás:

  • Hyper-V
  • Proxmox
  • VmWare

Adatbázis:

  • Mariadb/MySQL
  • MS-SQL

Hálózati rendszerek:

  • Mikrotik
  • Otthoni rendszerek (tp-link, d-link…)
  • OpenWRT
  • pfSense

Operációs rendszerek:

  • Microsoft Windows
  • Linux
  • MacOs

NAS:

  • TrueNas
  • Synology DSM
  • Zyxel

Árak

A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek! Pontos információkért és árajánlatért kérem, telefonon, e-mailben vagy a kapcsolat menüpont alatt érdeklődjön!

LAKOSSÁGI ÜGYFELEKNEK

Rendszergazda / óra
7990 Ft (Nettó)
Számítógép és hálózati problémák megoldása előre egyeztetett időpontban.
Számítógép szervíz, alkatrészcsere, karbantartás, bővítés…

Távsegítség / 30 perc
3 500 Ft (Nettó)
A számlázás félórás időintervallumokban történik.

Oktatás / óra
7990 Ft (Nettó)

A kiszállási díj területfüggő!

CÉGES ÜGYFELEKNEK

Rendszergazda
/óra 10 900 Ft (Nettó)
/nap 55 000 Ft (Nettó)
Kliens problémák megoldása egyeztetett időpontban.
Számítógép szervíz, alkatrészcsere, karbantartás, bővítés…

Munkaidőn túli és hétvégi rendszergazda
/óra
14 900 Ft (Nettó)
Munkaidő minden hétköznap 8:00 és 16:00 óra között, előre egyeztetett időpontban.

SOS Rendszergazda aznapi kiszállással
/ óra
20 900 Ft (Nettó)
A bejelentést követően még aznap megkezdjük a hiba javítását!

Oktatás
/ óra
7 990 Ft (Nettó)

A kiszállási díj terület- és szerződésfüggő!

Havidíjas csomagjaink:

Alap

HUF/Hó 35000
  • 1-5 munkaállomás
  • 1 Server / 1 NAS
  • Leegyeztetett helyszíni kiszállás
  • Telefonos ügyfélszolgálat / H-P: 10-15h
  • Távoli hibaelhárítás / H-P: 10-15h
  • HelpDesk rendszer 0-24
  • Kiszállás 1 alkalom / hó
  • Szerver és Kliens monitorozás
  • Hardver és szoftvernyilvántartás vezetése
  • Ütemezett karbantartás

Közepes

HUF/Hó 58000
  • 6-10 munkaállomás
  • 1 Server / 1 NAS
  • Leegyeztetett helyszíni kiszállás
  • Telefonos ügyfélszolgálat / H-P: 09-15h
  • Távoli hibaelhárítás / H-P: 09-15h
  • HelpDesk rendszer 0-24
  • Kiszállás 2 alkalom / hó
  • Szerver és Kliens monitorozás
  • Hardver és szoftvernyilvántartás vezetése
  • Ütemezett karbantartás
Népszerű

Nagy

HUF/Hó 78000
  • 11-20 munkaállomás
  • 2 Server / 2 NAS
  • Leegyeztetett helyszíni kiszállás
  • Telefonos ügyfélszolgálat / H-P: 09-16h
  • Távoli hibaelhárítás / H-P: 09-16h
  • HelpDesk rendszer 0-24
  • Kiszállás 3 alkalom / hó
  • Szerver és Kliens monitorozás
  • Hardver és szoftvernyilvántartás vezetése
  • Ütemezett karbantartás
Népszerű
Kiegészítő szolgáltatások árai

Webszerver telepítése
60.000 Ft (Nettó)
CentOS webpanel. Linux alapon teljes értékű webszerver, php, mysql, levelezőszerver, ftp szerver és dns kiszolgáló telepítése. A telepítéshez jár admin felület amivel minden fontos beállítás elvégezhető a későbbiekben.
Maximum 5 óra konfigurálás

Tűzfal telepítése és konfigurálása
30.000 Ft (Nettó)
Modern tűzfalmegoldások a pfSense-től. Minden szükséges megoldást magába foglal. Fejlett tűzfal szabályok létrehozása, VPN megoldások, webszűrés, dhcp, dns kiszolgálók és számos csomagból telepíthető alkalmazás.
Maximum 3 óra konfigurálás

Saját felhőszerver telepítése és beállítása
45.000 Ft (Nettó)
Egy olyan kiszolgáló, aminek a segítségével egy helyre rendszerezhetjük céges adatainkat. Interneten keresztül biztonságosan, bármikor és bárhonnan elérhető a felhasználóknak.
Maximum 5 óra konfigurálás

Távoli asztali segítség menete

Töltse le a TeamViewer programot készülékére:
TEAMVIEWER

Telepítse a készülékére, majd a program megnyitása után küldje el „Az Ön azonosítója XXX XXX XXX ” számokat a ” Mindennemű informatikai hibaelhárítás ” gomb alatt hibajegybe az alábbi oldalra:
HIBAELHÁRÍTÁS

Az elküldést követően felvesszük Önnel telefonon a kapcsolatot és igyekszünk minnél előbb orvosolni a hibát a rendelkezésre állás időponton belül. Tarifákat az árak alatt talál.